Ärenden och lunch i centrum

Än en gång en helg utan planer, och det är ganska skönt måste jag medge. Eftersom vi om en vecka (!!) åker till Grekland för The Yacht Week är det helt okej att vi har ett lugnt veckoslut. Efter att vi hade fört några av Barts kostymer till tvätteriet och jag hade fyndat ett par vintage Levisjeans som satt som smäck gick vi och åt italienskt till lunch. Jag i nyklippt hår och nyköpt klänning som jag fyndade för 7€ på H&M. Jag ville gå och klippa håret lite innan vi åker till Grekland, det hade hunnit bli ganska långt. Nu är det sådär sommarskönt igen 🙂Bart beställde en soppa och focaccia med tomat, buffalamozzarella och pesto medan jag tog en risotto med bläckfisk, gambas, fänkål och tomater. Mums!

Ikväll skall vi se på friidrott och äta rester. Jag tror att jag kanske måste ta mig en tur till butiken för att köpa lite glass också, har grym lust på det just nu… Ha en fin lördag ❤

Kommentera

