Ledig dag

Dags att dansa in weekenden

Hej på er alla! Gud vad jag är lycklig över att ha en ledig dag idag, gårdagen var minst sagt intensiv på jobbet så det är riktigt skönt att idag kunna ta det lugnt och pyssla med småsaker här hemma såsom att torka av ytor och byka (jo jag tycker faktiskt det är ganska skönt att tvätta byke).

Jag kom just ut ur duschen efter en hemsk springrunda och nu skall jag göra mig klar för att sedan cykla till centrum där jag skall gå och fixa några ärenden inför Yacht week. Galet att det bara är två veckor kvar tills vi åker, vi bokade ju resan redan i oktober så det har känts som vi inte skall åka ännu på en evighet. Men nu är det äntligen dags 🙂

Hoppas ni har en fin start på helgen, nu skall jag gå och välja något att ha på mig som är bekvämt på stan. Kramppu!

Kommentera

