Vår tumispromenad

Eftersom det var en så fin och varm kväll igår bestämde Bart och jag oss för att gå ut på promenad runt golfbanan i solnedgången. Jag uppskattar så våra kvällspromenad som vi går nästan varje kväll. Några dagar och kvällar så pratar och umgås vi kanske inte så mycket hemma, men under våra promenader pratar vi om allt mellan himmel och jord. Ibland går vi ut lite små-irriterade på varandra, men när vi kommer hem igen är vi alltid sams igen. Min finis 🙂Himlen var alldeles fantastisk fin igår. Jag har saknat de fina solnedgångarna på lande så nu fick jag i varje fall ett litet tröstepris med en fin solnedgång i Holland också. Idag har de lovat fint väder igen så jag hoppas på en fin kväll idag också.

Ha en fin dag! ❤

Kommentera

