Prommis och Game of Thrones

Medan mina bilder från Finland långsamt sugs in på min dator tänkte jag att jag ju kunde skriva ett litet hej åt er! Nu har jag varit tillbaka på jobbet i två dagar och äntligen börjar det kännas som att jag är tillbaka på banan igen. Eller åtminstone till stor del tillbaka, jag blev ju förstås sjuk då vi var i Finland så lite krasslig är jag fortfarande men på jobbet orkar jag bra nu 🙂 Eftersom jag har tappat alla mina krafter medan jag var i Finland och jag inte vill börja träna för tidigt efter att ha varit sjuk så vilar jag med gott samvete hemma efter jobbet. För att ändå lite röra på mig har vi de senaste kvällarna gått vår sedvanliga runda runt golfbanan efter middagen för att få lite luft. Riktigt skönt har det varit och sakta men säkert skall jag börja bygga upp min kondis igen.
Nu har vi precis kommit in och jag skall bänka mig framför det nyaste avsnittet av Game of Thrones. Det är ren och skär njutning då jag får trycka på PLAY och höra soundtracket och veta att jag har en hel timme framför mig av världens bästa serie. Aaaah! ❤

Kommentera

