Lomalla viimeinkin!

God morgon från Schiphol Airport! Klockan är inte ens 6 på morgonen och vårt plan mot Finland skall just börja boarda. Jag ville snabbt kika in och säga hej och konstatera att nu är det äntligen dags för semester! Igår när jag gick från jobbet spelade min favorit ”gå-på-semester” låt Kran Turismo av JVG bara för att lomalla viimenkin.Den här gången kommer Bart också med mig ❤ Vi kommer att stanna i Finland i över en vecka och det skall bli så otroligt skönt att få krama om alla och bara ta det lugnt tillsammans. Jag kommer troligtvis inte att blogga medan vi är borta, men kanske jag överraskar och skriver något smått. Ha en fantastisk start på weekenden! 🙂

Kommentera

