Tankar just nu

img_2821

  • Jag borde börja packa inför Finland, men hur skall jag veta var jag har lust att ha på mig om en vecka?
  • Kan inte mitt träningssug komma tillbaka, just nu känns det till och med jobbigt att göra en 20-minuters hemma träning…
  • Bart köpte världens finaste pioner åt mig igår, jag hoppas så att de hinner slå ut tills fredag morgon då vi åker till Finland
  • Jag skulle vilja hitta en massa ny musik. Hit me om ni har tips!
  • Jag har grym lust att åka till Lissabon, det verkar vara en så fin stad. Jag tror vi nästa år får ta oss en trip dit med Bart
  • Det skulle vara ganska gott med glass
  • Är det bara jag, eller blir man bara mer kär i sin andra hälft då man får pyssla om hen då hen är sjuk och ynklig?
Kommentera

