Snart semester

Jag har inte på länge sett så här mycket fram emot en semester. Om fyra dagar får jag äntligen åka hem till Finland och det skall bli så otroligt skönt. För att vara ärlig har jag haft ganska hemsk hemlängtan så jag är så otroligt glad över faktumet att jag får krama om familj och vänner om bara ett par dagar ❤

Det är alltså tre arbetsdagar och fyra kvällar kvar. Under mina kvällar skall jag tvätta byke, packa och försöka orka träna. Av någon anledning är jag otroligt omotiverad igen att träna. Istället för Tae Bo ikväll blir det istället en powerwalk och HIIT i vardagsrummet. Kramppu på er och hoppas ni har haft en bra måndag!

Kommentera

