Äntligen!

Igår hände något ganska kul. Vi köpte nämligen biljetter med Bart till Ed Sheerans konsert i Stockholm! Jag försökte ju desperat under vårvintern få biljetter till hans konsert i Amsterdam i april, men de sålde slut genast så nu fick vi en till chans och som tur fick vi också biljetter.

Jag blir nu så glad varje dag jag hör en Ed Sheeran låt i bilen eller på min spotify för jag vet att vi får se honom live. Så nästa år i juli blir det Stockholm-trip och konsert, det är inte så illa. Oj vad jag redan ser fram emot juli nästa år haha! ❤

Kommentera

