Söndag

Idag skulle jag inte ha kunnat ha en mycket bättre söndag morgon än den jag hade. Jag vaknade utvilad klockan nio, låg och drog mig en stund innan jag steg upp för att baka scones. En timme senare hade jag fixat klart en dunderbrekkie åt Bart och mig och så satt vi och åt morgonmål tillsammans. Bart är ganska dålig på att äta morgonmål och under veckorna tar han det ofta med sig så att äta morgonmål tillsammans är något jag verkligen njuter av. Regnet smattrade utanför, vi lyssnade på skön musik och åt länge, aaaah!

Nu har vi just kommit hem från Haag och jag funderar vad jag skall göra resten av dagen. Jag borde träna men egentligen har jag ingen ork för det. Lasagne tror jag i varje fall att det blir till middag. Hoppas ni har haft en fin söndag so far 🙂

Kommentera

