9 + 1 orsaker att vara glad

Det finns en massa orsaker till att vara på gott humör. Dessa är bland annat:

  • Jag är ledig imorgon – LÅNGHELG hurra!
  • Det är grymt bra reor i alla butiker nu – skall ta mig en sväng till Haag imorgon
  • Min kusin har fått en baby ❤
  • Bart och jag åker till Finland om två veckor
  • Det är sommar och ljust ute
  • Jag är igen into på att träna
  • Vi får gå på rolig fest nästa vecka
  • Jag har haft en avslappnad vecka som ändå har innehållit roligt program såsom pubquiz på tisdag
  • Vi åker till Grekland om 50 dagar – WOOOP!
  • Jag har de två sista avsnitten av SKAM osedda
Kommentera

