Veckoplaner

Hej på er! Hur har eran vecka börjat? Min måndag har varit ganska basic, jobb och träning och så tog vi en promenad runt golfbanan med Bart efter att jag hade ätit middag.

Den inkommande veckan är väldigt lugn igen och jag har egentligen inte så mycket inplanerat. Jag har dock planerat att göra följande saker:

  • träna
  • försöka få Bart övertalad att vi skall gå ut och äta under helgen, jag har hittat en massa restauranger i Leiden som jag vill pröva
  • skriva praktikrapport
  • shoppa – jag har grymt shoppingsug nu när reorna har börjat
  • försöka gå kring 10 000 steg per dag – vi har en utmaning på G i mitt team som går ut på att gå så mycket som möjligt under arbetsveckan
  • äta falafel, mmmm

Som ni kan se så är denna vecka inte hemskt händelserik, men det skall bli ganska skönt ändå för då kan man ju planera in massa spontant och kul istället 🙂 Puss och kram, nu är det tutidags ❤

Kommentera

