Tolv frågor


5 SAKER

Du gjorde igår kväll: lagade en dundercurry, spillde ut massa kokosmjölk och cashewnötter i HELA köket, såg på Netflix, gick på promenad och valde outfit för idag

Du kan höra just nu: Barts tunga andetag, någon som spelar pingpong på Barts telefon, knapprande på datorn, någon som duschar ovanför vår lägenhet och min telefon som säger att det är dags att gå och lägga mig

Du inte kan leva utan (materiella): hörlurar (och då min telefon också som kommer med musiken till hörlurarna), rågbröd, min Tommy Girl parfym, mina Georg Jensen örhängen och mina New Balance – jag kommer påriktigt att börja gråta då de går sönder

Du ska göra nästa vecka: gå på housewarming, jobba, träna, fira Barts pappas födelsedag och skriva praktikrapport

Du helst äter: avokado, rågbröd (I know, I’m obsessed), halloumi, aubergine och hummus4 NEJ TACK

När det gäller klädesplagg: nätstrumpbyxor, vita byxor på vintern, mahalaukku och såndän pullover väst på killar, huuuuu

I matväg: kokt ägg, spenatsoppa, torkad frukt och vispgrädde

Till drycker: limu, G&T, kaffe och salmare

I din inredning: uppstoppade djur, lädersoffa, heltäckande matta och svarta väggar3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Panda, Mamma och Bart

Du skulle vilja bjuda över på en middag: Ellen Degeneres, Hugh Grant och Michaela Forni

Du tycker om: Sofia, Naomi och Ati ❤ och alla andra förstås, men er tycker jag mest om!

 

Kommentera

