Spenatplättar

Idag lagade jag spenatplättar till middag. Hemlagade spenatplättar var något som jag inte hade ätit på år och dar före jag flyttade hemifrån, men sedan dess har jag lagat det några gånger. Det är ju så löjligt enkelt men så löjligt gott också! Bart älskar dessutom plättar, så detta är en lite hälsosammare kompromiss 🙂Min lilla hög plättar blev så fin idag och dessutom jätte goda. Jag brukar äta mina spenatplättar med sallad, tomat, feta och så ringlar jag lite salladsdressing över det. Mums! 

Kommentera

