Sol och värme

Så var måndagen här igen, och to be honest så tycker jag det är ganska skönt. Jag har haft två så sjukt hektiska veckor så jag har riktigt sett fram emot en lugn och normal vecka. Jag tänker träna, äta ordentligt och njuta av vädret. Och så jobba förstås. Det skall bli så skönt att inte ha program från morgon till kväll, jag har saknat mina netflixkvällar haha.

Termometern visar redan 20 grader i skuggan och klockan är inte ens 8 på morgonen. De har lovat upp till 30 grader idag igen och för resten av veckan har det lovats sol och över 20 grader. Man kan lugnt säga att sommaren har kommit till Holland! 🙂 Ha en fin start på veckan!

Kommentera

