Festligt

SKÅL!

Gårdagen var en riktigt festlig dag. Vi hade fancy friday på jobbet då alla andra hade casual friday så många var uppklädda i klänning, klackar och blazers. Klockan 16 började sedan ett cocktailparty uppe på taket så dit gick vi.Peter till höger är också praktikant på BESTSELLER och han är bara så söt! Här skulle vi som praktikanter sedan posera haha!En del av mitt team ❤ Sex nationaliteter i en bild: Slovak, grek, holländare, sydafrikan, finsk och svensk. Vi är bara 6/33 nationaliteter på mitt kontor, ganska galet. Vid 18:30 började jag sedan rulla mot stationen för att åka hem, Barts vänner skulle nämligen komma till oss för att fira Barts födis.
Efter några drinks hemma hos oss cyklade vi sedan in till centrum för att gå till de Bonte Koe. Jag har varit där en gång förut och jag tycker det är en så söt och samtidigt cool bar. Det hänger växter ner från taket, man står ute på en glasveranda och så hänger det massa gamla posters över allt.
Och så killarna och jag. Killarna ville sedan gå till en annan bar för att lära Pim (andra killen från vänster) ragga tjejer så dit åkte vi och dansade. Jag mådde lite lustigt, jag tror jag hade vätskebrist eftersom jag fick grym huvudvärk, men hade roligt ändå. Jag som aldrig är ute sent längre kom hem närmare 3 på natten?!

Idag fortsätter festligheterna då Yacht week gänget kommer hit för att grilla tjohoo!

Kommentera

