Fredag morgon x2

För en vecka sedan kickstartade jag fredagen med att gå och äta morgonmål med Ati, Jannica (mina kusiner) och Panda. Vi gick till hypeade Kuuma som jag inte tidigare hade gått till och åt gott. Det finns verkligen inte en bättre start på morgonen än ett gott morgonmål i gott sällskap!Idag ser min fredag morgon inte lika lyxig ut.  Jag insåg då jag kom till tågstationen att jag lyckades glömma mitt tågkort hemma så jag måste ställa mig och betala massa pengar för en tur- och retur biljett till Amsterdam. Så störande att sätta pengar på något som man verkligen inte skulle behöva sätta pengar på. Sånt onödigt slarv…

Men idag har vi fancy friday på jobbet så jag har klätt upp mig i klänning och klackar och så blir det rooftop drinks efter jobbet så jag tror att det kan bli en riktigt bra dag ändå 🙂 Ha en fin start på fredagen!

Kommentera

