CELEBRATION!

Igår då vi körde hem från Tyskland (var där på lagerbesök med jobbet, mer om det senare) fick jag veta att jag var godkänd i min sista tent. Det betyder att jag helt säkert är magister i höst!! Alltså helt obeskrivligt bra känsla! Jag hade ju mina duster med universitetet förra våren då de inte villa låta mig börja studera, och här står jag nu ett år senare med en färdig magistersexamen. Suck on that Leiden University, ni som inte trodde att jag skulle klara av det! 

Så för att fira att jag hade klarat av mina studier sprang jag ner till butiken för att bjuda på glass på jobbet. En annan kille hade tänkt samma tanke för att fira hans födelsedag så det blev en riktig glassfest på eftermiddagen. Hela veckoslutet blir det sedan ordentligt fireri hemma, det börjar med fancy friday och rooftop drinks på jobbet och så skall vi fira Barts födelsedag (och min magister) med två olika gäng på fredag och lördag. FEST!

Kommentera

