Tillbaka till vardagen

Hej och hå! Jag är tillbaka i Holland igen efter ett härligt långt veckoslut i Finland. Jag hade så roliga, sköna och soliga dagar med familj och vänner så det tog nog lite emot att hoppa på flyget igår. Men sen kändes det lite bättre då jag kom ut från luggage claimen på flygfältet och Bart stod där med denna maffiga bukett pioner ❤ 

 Idag är det Barts födelsedag så jag sjöng halvsovandes upp honom kl. 5.30. Ikväll skall han sedan få sina gåvor och så kommer hans föräldrar till oss. Imorgon åker jag sedan till Tyskland med jobbet och kommer hem på onsdag kväll. Busyga dagar genast efter loman, hohhoh. Då jag har hunnit landa lite här hemma skall jag visa vad jag hann med i Finland, det består bl.a. av flygshow, landehäng och goda morgonmål. 

Puss och kram, vi hörs igen då jag har tid att sätta mig framför datorn! 

Kommentera

