Rastlös och okoncentrerad

Plugghästen (-björnen??)

Så var dagen före min tent här och jag har hela dagen varit otroligt okoncentrerad :)))) Jag brukar bli det sista dagen före mina tenter, det känns som att jag ändå inte lär mig något mer än jag har lärt mig de andra dagarna. Så istället har jag trixat lite med bloggens utseende (som ni kanske ser), äntligen dammsugat vår otroligt dammiga lägenhet och så har jag tittat på för många avsnitt Mad Men.

Jag börjar bli otroligt rastlös och jag skulle bara villa ta mig till gymmet, men eftersom det är storm ute idag håller jag mig ändå hellre inne. Jag har inte så god lust att flyga iväg på min cykel, så jag får vänta tills Bart kommer hem. Kanske jag ändå nu borde göra ett ryck och läsa igenom sammanfattningarna för alla artiklar, snark…

En reaktion på ”Rastlös och okoncentrerad

Kommentera

