Countdown 73 days

Jag har haft ett ganska tungt och händelserikt år. Jag har blivit kandidat i socialpsykologi, flyttat utomlands, börjat studera magister, träffat en massa människor, skrivit gradu, börjat med min praktik och varit tvungen att vara ifrån min familj då jag verkligen skulle vilja vara hos dem. Därför ser jag så otroligt mycket fram emot då vi åker till Grekland på The Yacht Week i augusti då jag bara får ha roligt och njuta av ordentlig semester.

Överlag ser jag så fram emot att bara få släppa loss i en vecka. Jag har ändå haft ett ganska högt tempo på det senaste året och därför tycker jag att jag är ganska värd att ha roligt i en vecka med mina vänner och Bart. Jag ser så fram emot att vakna på morgonen i värme, hoppa i plurret för att vakna lite extra, morgonmål i sittbrunnen, sola och bada (i piña colada) hela dagen och fest i solnedgången. Och så repeat på det i en vecka. JO TACK säger jag! Det blir ett perfekt avslut på ett händelserikt år!

Kommentera

