Oändligt lång måndag

Så börjar denna oändliga dag äntligen ta slut. Jag vet inte varför, men idag har dagen känts otroligt och ovanligt lång. Jag steg upp vid åtta för att åka till gymmet på morgonen och resten av dagen har jag varit lite små okoncentrerad, jobbigt när det händer. Det känns som jag inte får något vettigt gjort då…

Jag har dock idag hunnit klämma in tentläsning, häng på balkongen, batatsopps-kockande och samtal med Naomi, Panda och till slut med Jacce och Mamma. Alla samtal fick mig att se ännu mer fram emot onsdag kväll då jag får åka hem till Finland för en långhelg, HURRA! Jag har en massa roliga planer inplanerat, yippieee! Hoppas morgondagen går lite fortare. Puss!

Kommentera

