Balkonghäng, gottis lunch och hemlängtan

Såhär har min dag främst sett ut idag + en hel massa tentläsning. Vi har haft jätte skönt väder här idag, inte allt för varmt men samtidigt härligt soligt. Så åt jag så goda rågbröd med ost, en perfekt avokado och basilika och drack en smoothie till lunch – gött!

Annars har jag lite hemlängtan idag. Jag tror att det beror på att min snapchat och instagram var full av roliga festbilder och -videor igår och idag sitter min familj tillsammans med ett gäng familjebekanta på terassen och dricker skumppa. Som tur får jag ju dock också ha kul och se alla då jag åker hem till Finland på onsdag, tjohoo som jag har längtat!! Då skall jag dricka bubbel, kramas med min familj och vänner och bara njuta av att vara hemma. Och äta massa färskt rågbröd med Oltermanni förstås :))

Men före det måste jag ju skriva min tent, och eftersom jag väldigt gärna klarar av den på första försöket, så måste jag nu nog återgå till föreläsnings-powerpointen… Puss och kram, snart ses vi! ❤

Kommentera

