Repris: Mitt i veckan-lista

Bästa i veckan hittills: Hur löjligt det än låter så måste det vara att jag har tränat riktigt hårt två gånger, på måndag sprang jag en lång lenkki och idag var jag på Tae Bo (som en BodyCombat) och det känns så skönt i kroppen.

Sämst i veckan hittills: Att jag inte kan vara hemma i Finland hos min familj. Men nästa vecka så då bär det av för ett långt veckoslut ❤

Där har jag ont: Fortfarande lite ont i mina sidomagmuskler från söndagens träningspass. Imorgon kommer jag säkert att ha ont i ben- och rumpmusklerna för vi hade en helt HORROR ben- och rumplåt i Tae Bon idag…IMG_2024.JPGDet klär jag mig i: Eftersom jag var ledig idag har jag glidit runt i träningskläder hela dagen, men nu sitter jag och myser i min vita pjamas med ljusröda prickar hihi.

Det tänker jag mycket på: Min sista tent nästa vecka. Som jag har skrivit tidigare är jag ganska nervös eftersom det känns som att ingenting fastnar. Idag hade vi frågestund med vår föreläsare och han var så aggressiv och var bara allmänt störd på allt vad vi frågade. Not cool man, not cool.

I lurisarna hör jag: På morgonen älskar jag att lyssna på Spotify’s daily mix som den automatiskt har pusslat ihop åt mig med bl.a. John Mayer, Mumford and Sons, José González och King’s of Leon. Annars tycker jag mycket om Miley Cyrus nya låt MalibuDet dricker jag: Smoothie och vatten

På fredag händer detta: Jobb som vanligt och så skall jag laga batatsoppa och äta popcorn eller glass till efterrätt. Kanske det till och med blir både och. Händelserik fredag haha!

Och på lördag det här: Tentläsning och så skall vi hem till Barts familjebekanta för att äta hembakat rågbröd. Jag introducerade rågbröd till Barts familjebekant och han blev alldeles galen i det och började smida ihop ett eget recept. Nu får vi äntligen smaka på slutprodukten, det skall bli riktigt roligt!

Söndagen tillbringas så: Eftersom det är pingst är allting stängt så jag skall nog bara läsa på tent och typ dra mig ut på lenkki. TRÅÅÅK.

Och mest av allt önskar jag detta: Att jag inte skulle behöva läsa så mycket på min tent… Min skolmotivation är som bortblåst med tanke på att jag har lämnat in gradun redan. Sista spurten och så är det över om en vecka, pheeeww!

Kommentera

