Segling 

På lördag blev vi bjudna på ett alldeles fantastiskt väder. Bart och jag hade blivit bjudna att segla tillsammans med Thijs i Zeeland så tidigt på lördag morgon hoppade vi i bilen, köpte snask på vägen och styrde nosen söderut. Vädret var PERFEKT! Solen stod högt på himlen, det var närmare 30 grader och livet var verkligen så härligt. Barts och Thijs kompisar Pluk och Kayleigh hängde också med vilket var jätte roligt. Jag har inte umgåtts så mycket med dem förut så det var roligt att lära känna dem bättre.Både Bart och jag, men främst Bart, älskar att segla och med tanke på att Bart sålde sin båt i vintras tror jag att han var extra glad. Vi åt chips, drack radler och njöt av dagen. Jag fortsatte ha scarf i håret, så skönt och snyggt hihi 🙂 Efter att vi hade seglat omkring på sjön (jo det är en enorm sjö och inte hav) så lade vi till vid en liten ö och grillade. Så styrde vi hem vid halv tio och följdes av en fantastisk pink och orange solnedgång. Det var verkligen en perfekt dag i bra sällskap!

Kommentera

