Grå tisdag

En snabb spegelselfie på morgonen då mitt hår ännu var snyggt

Idag har jag haft en riktigt bra dag trots att vädret främst (för första gången på länge) varit grått, fuktigt och tråkigt. Jag hade roliga arbetsuppgifter på jobbet så dagen gick fort, jag åt just en riktigt god middag tillsammans med Bart och nu har jag bänkat mig i pjamas på soffan med min tentlitteratur. Ändå är humöret riktigt bra, det är ju alltid skönt 🙂 Det enda som har varit ganska botten var mitt hår som skulle falla ihop som aldrig förr på grund av att det var så fuktigt ute. Riktigt bad hair day hade jag, hur jag än försökte rädda det blev det inget alls haha!

Imorgon är jag ledig vilket betyder att jag skall läsa heeela dagen. På eftermiddagen har vi Q/A inför tenten så då skall jag passa på att ställa massa frågor som skulle kunna hjälpa till på traven. Nee nu måste jag verkligen ta itu med läsandet, tjatja!

Kommentera

