En härlig spontan kväll

Värmeböljan håller i sig! Igår träffades Bart och jag efter jobbet och så gick vi och satt oss i solen med varsitt glas. Så ljuvligt med lite tumistid utanför hemmet också 🙂 Eller okej för att skryta, så satt vi faktiskt i skuggan för det var för varmt att sitta i solen. Klockan var 19 men ändå visade termometern 28 grader. Proseccon smakade extra gott och livet log!Över veckoslutet ordnas en stor foodtruck festival i Leiden så vi cyklade dit. Bart åt en massive hamburgare och jag åt en flammkuchen som var sådär för att vara ärlig, jag önskar att jag hade tagit något annat… Så blev det glass till efterrätt för att bli av med våra sista poletter.Han och jag ❤ Jag tror att jag aldrig har hittat en mer passande quote om mig själv haha! Mat är livet ju!Några av Barts (och mina nu också förstås) kompisar kom till Leiden och så satt vi ute och njöt av värmen och goda drinks.

Oj vad härlig kväll det var, det är verkligen kvällar som igår som gör att jag älskar att bo i Holland. Härliga härliga Holland! 

Kommentera

