Sjal i håret

Jag har alltid varit scarfgalen. Då andra köpte handväskor eller skor, köpte jag ALLTID scarfer. Tidigare var scarfer bland det första jag kollade på då jag gick in i en butik. Nu har scarfhetsen lite lugnat ner sig, men nu har jag ändå börjat spana in på andra scarfer än förut.

Processed with VSCO with b1 presetJag skrev ju redan tidigare om hur jag nappade Mammas gamla sidensjalar då jag senast var hemma i Finland så jag skulle kunna knyta dem sådär franskt runt halsen. Nu har jag också införskaffat mig en sjal att ha i håret. En med glassar rättare sagt, jag som älskar glass kunde ju inte låta bli att köpa den då jag såg den! Jag har sett flera bilder på Pinterest där flickor har sjalar i håret och det bara måste jag kopiera för det ser så snyggt och skönt ut. Jag tror att det kommer att bli så skönt i Grekland i augusti att kunna sätta upp håret och inte ha det i ansiktet hela tiden då det är varmt. Om någon ser någon annan rolig sjal är det bara att hojta till, man kan aldrig ha för många scarfer och sjalar hihi! 🙂

2 reaktioner på ”Sjal i håret

Kommentera

