En solig kristihimmelfärdsdag

Idag, liksom i Finland, har det varit kristihimmelsfärdsdag och det har varit strålande väder HELA dagen. Vi började dagen med att sova lite längre, så steg vi upp och åt morgonmål och så bänkade jag mig på balkongen i bikini med några artiklar inför min sista tent. Bart har också flera tenter på kommande så vi satt båda halva dagen framför varsin tentlitteratur. Efter lunchen orkade vi dock inte sitta hemma längre så vi promenerade förbi golfbanan till sjön som ligger alldeles vid oss. Där ligger en liten beach så vi tänkte att det skulle vara skönt och svalkande att sitta där en stund och tänka på annat än våra kommande tenter. Vi var inte de enda som hade tänkt gå till den stranden haha, där låg ett och annat gäng både på stranden och massa båtar och guppade på sjön. Så cyklade jag till centrum för att träffas med flickorna som hade samma graduämne som jag. Vi har alla nu lämnat in och fått våra resultat, det måste vi ju fira! Vi satt längs vattenkanten och pratade om sommarplaner och allmänna framtidsplaner, helt galet igen att tänka att jag liksom blir officiellt färdig i september??img_2123Efter middagen tog vi en till promenad runt golfbanan för att njuta lite extra av det härliga vädret. Hur härligt är det inte att kunna gå ute på kvällen med bara armar och ben?! ❤ Jag tycker förresten såå om min nya klänning från BESTSELLER, den är perfekt under dagar som idag. Nästa gång vill jag bära den med läderrock och sneakers hihi!Tack och hej kristihimmelsfärdsdag, du var en riktigt go’ dag du!

Kommentera

