Råddiga dagar

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetHej på er! Har ni haft en bra tisdag? Jag har varit så råddig med dagarna idag, jag har hela dagen gått och varit totalt borta gällande vilken dag det är idag eftersom jag kommer att vara ledig från jobbet både imorgon på grund av skola och på torsdag tack vare Kristihimmelsfärdsdagen.

Skönt skall det i varje fall bli med några dagar ledigt, jag har inte hunnit satsa alls på min sista kurs under de senaste veckorna så nu måste jag verkligen börja ta ikapp läsandet. Min sista (!!!) tent är om två veckor och jag skall fan se till att jag blir godkänd i den. Det skulle ju vara ganska snopet att gå och bli underkänd i den sista tenten… För övrigt har de lovat soligt och varmt så jag har tänkt sitta ute på balkongen och läsa och dricka smoothie 🙂 Det är ju inte så illa det!

Nu blir det tortilla de patata, broccoli och sallad till middag, jag är såå hungrig efter en lång dag på jobbet. Ha en fin kväll! ❤

Kommentera

