HÄR ÄR JAG!

img_2041Hej alla! Förlåt för radioskugga, jag har haft Mamma och Panda här på besök och inte en endaste ledig stund har jag haft för att sitta framför dator. Det säger säkert redan hur bra och roliga dagar vi har haft. Nu har båda två åkt hem, buuuu, men som tur får jag se hela familjen om 16 dagar då jag åker hem till Finland för ett förlängt veckoslut ❤

Jag tänker skriva skilda inlägg för dagarna som gått, då får ni lite mer att läsa också. Det är alltid så roligt att skriva om dagarna då något roligt har hänt, det är nästan som att leva dagarna på nytt! Men nu skall jag ta ut mina portobellosvampar ur ugnen och så blir det prommis runt golfbanan i det varma vädret. Puss och kram, nu blir det (förhoppningsvis) lite bättre uppdatering framöver igen 🙂

Kommentera

