Inte så illa arbetsdag

Idag började jag dagen med att hyra cyklar med ett par nya anställda på BESTSELLER. Min handledare och jag hade planerat ett onboardingevent där några nya fick åka till en av BESTSELLERs butiker och sedan utföra ett par fotouppgifter medan vi cyklade runt i AmsterdamVi cyklade först till Jack&Jones Jeans Intelligence Studio som var så cool! Vi fick höra en presentation över hur det funkar i en butik, lite om kläderna (främst jeans) och hur butikerna är samma kopplade med oss som jobbar med E-commerce. Det var jätte intressant att höra hur passionerade någon kan vara över jeans och överlag hur deras butik fungerar. Då presentationen var över skulle vi sedan i par välja ut vår favoritoutfit i butiken. Så rolig start på dagen! Vi hade svintur med vädret idag, jag cyklade hela dagen omkring i bara klänning. Vi kunde inte ha prickat en bättre dag att ha detta event haha!

Efter butiken skulle vi ta ett foto på ett av våra favoritställen i Amsterdam så då cyklade mitt par och jag till C&T Coconuts på Ceintuurbaan och tog en smoothie och annat lite smått och gott. Morgonen blev bara bättre då jag fick otroligt goda nyheter som har gjort hela min dag så bra! ❤Vi satt på C&T Coconuts en stund och så cyklade vi till Albert Cuyp marknaden för att äta färska (och enorma) stroopwafels. TO DIE FOR var de, då ni är i Holland är det ett måste att äta en varm och färsk stroopwafel. PUNKT!

Resten av jobbdagen var lite småstressig eftersom jag inte hade suttit vid mailen halva dagen men det gjorde inget för vi hade en så trevlig förmiddag med gänget. Mera jobbevenemang åt folket! 🙂

Kommentera

