Väderblogg

Gomorrooon! Idag hände det något alldeles härligt. Jag steg ut genom dörren 7:45 och möttes av värme. Jag är en person som påverkas oerhört mycket av vädret och jag följer slaviskt alla väderappar. Men idag älskar jag vädret trots att det är grått, jag kunde cykla till tågstationen i bara t-shirt och jag hade inte kallt en enda sekund. ÄNTLIGEN har jag lite sommarkänsla, i varje fall för ett par dagar. Imorgon lovar de upp till 25 grader, jag får hoppas att vädergudarna håller detta väder i några dagar till så att Mamma och Panda också skulle få så härligt väder. För tillfället lovar de 14 grader och regn för veckoslutet :))) 

Såja, nu har ni fått en liten väderleksrapport från Holland. Ha en riktigt bra dag!

Kommentera

