Busy måndag

Hej på er! Har ni haft en bra måndag? Jag hade en riktigt busy dag på jobbet idag, vi skall ordna ett event för våra nya anställda + deras buddies och tidtabellen skyndades på en aning så vi har haft mycket att stå i. Men det är ju bara roligt att vara busy på jobbet, då slipper man ha tråkigt i varje fall 🙂 Jag kan inte fatta att jag har jobbat på BESTSELLER i nästan 2 månader redan?!

Idag fick jag förresten veta mitt graduvitsord. Det blev lite lägre än jag hade förväntat mig så jag är lite småbesviken… Eftersom jag fick så lite feedback av min handledare den sista gången innan jag lämnade in den antog jag att där inte var något desto grova fel. Men jag skall ringa min handledare imorgon och be om feedback, kanske det skulle lugna ner den lilla pefektionisten som bor i mig :)))

Annars har jag idag haft riktigt bad hair day och ikväll blir det tortillapizza till middag. Ni kan ju gissa vilken av de två jag gillar mer. Kramppu på er!

Kommentera

