Morsdag

IMG_1728Oj lilla Mamma, så mycket du betyder för mig. Du peppar som mest när jag behöver det och du utmanar mig och säger att jag måste ta tag i saker då jag inte vågar. Du tar hand om mig när jag är sjuk och mår dåligt samtidigt som du kan få mig att må som bäst då vi äter och dricker gott tillsammans.

Du får mig att känna mig älskad och bra på vad jag gör. Du överraskar oss alltid med oväntade små fina gester som gör oss så glada och speciellt nu när jag bor utomlands gör du allt för att vi skall ha den bästa tiden vi kan då vi är hemma (läs: köper halloumi, färskt rågbröd och avokado i mängder).

Du är världens coolaste Mamma som klär sig snyggt, inte är pinsam, ordnar grymma fester, lagar världens godaste mat (jag saknar din lasagne) och dessutom bara är bäst för att du alltid tar hand om oss och Pappa.

Jag skall måla hela världen lilla Mamma, glad Morsdag! Vi ses på torsdag! ❤

En reaktion på ”Morsdag

Kommentera

