GRADUN ÄR INLÄMNAD!!

Idag klockan 11:05 lämnade jag in min gradu!!! ÄNTLIGEN! Jag satt och hoppade och skuttade i soffan innan jag lämnade in den för jag var så nervös över lämna in den. Då jag tryckte på SEND tjöt jag högt och hade ett enormt smil på läpparna. Det känns så otroligt bra att ha lämnat in den nu! Så här lycklig har jag varit resten av dagen. Eftersom jag ännu måste köra idag har jag inte ännu kunnat korka skumppan, istället firade jag med att äta en stroopwafel, men senare ikväll så då skall det drickas bubbel! Vi skall hem till Thijs och Annemiek med hela Yacht week gänget på grekisk middag och så skall vi planera vår kommande resa i augusti. Ganska bra avslut på denna dag måste jag säga. Nu skall det firas! Ha en fantastisk fredag! :))))

Kommentera

