Gamla goa vänner

599524_10151038577244181_449831886_nPå senaste tiden har jag tänkt mycket på mina vänner hemma i Finland. Eftersom alla har sina egna liv blir det bara svårare och svårare att få ihop gänget igen under en kväll så som vi så ofta kunde för bara några år sedan. Nu är vi i maj och jag har inte sett största delen av mina vänner sedan min födelsedag i slutet på december. Därför skickade jag idag ut ett meddelande till mina vänner och meddelade att jag kommer hem till Finland i juni, bara för att kind of save the date. Förhoppningsvis får vi ihop ett gäng, jag känner nu att mina abstinensbesvär från mina vänner börjar bli lite väl grova…IMG_1015.JPGJag har verkligen saknat mina gamla goa vänner hemma i Finland. Just nu går jag igenom lite tunga tider och då börjar jag tänka lite extra på alla nära och kära som jag vill dela detta med. Jag vill bara kunna blurb out vad jag än vill på mitt eget modersmål (jo, ibland är det så skönt att bara få prata svenska) med dem som känner mig bäst. Det är så skönt att kunna prata hur som haver och alla förstår en till 100% utan att man varje gång måste ge en bakgrundshistoria till varje lilla sak. Då man delar så många minnen som vi gör är det bara så enkelt att prata om vad som helst när som helst. IMG_2759Oj, jag kan knappt vänta tills det blir juni så att jag både får träffa min familj och vänner! Kram på er alla, snart ses vi! ❤

Kommentera

