Spontandrinks på Waag

img_1822Igår var jag dock inte bara på stranden. Bart ville på kvällen åka tillbaka till stranden och spela fotis med sina vänner så då textade jag till Emma och frågade om hon ville gå på spontandrinks med mig. Det ville hon och vips sågs vi 1,5 timme senare på Waag i centrum av Leiden.64732572-1f74-45b6-a4fa-7340ab5d1f27Vi drack skumppa och vin och åt en ostbricka som inte var något att hänga i julgranen. Drickan och sällskapet var definitivt mycket bättre 🙂 Vi pratade om holländska pojkvänner, pojkvänners allmänna oförståelse om tid, praktikplatser och chocken över att vi kommer att vara färdiga masters’ of science i höst. VAAAHH?? Jag är 23 år gammal och skall snart gå ut i arbetslivet för resten av mitt liv?! Helt galet tyckte vi båda, inte är vi ju tillräckligt vuxna för något sådant. Vid 12 cyklade jag hem igen, det var ett riktigt perfekt avslut på en rolig dag!

Thanks Emma for a fun night, if you happen to read this which I know you do every once in a while 🙂

Kommentera

