En kväll som till slut blev helt okej

Processed with VSCO with c1 presetSom jag skrev i det tidigare inlägget jag varit på ett ”uschäsch”-igt humör och trodde att resten av gårdagen skulle gå i samma tecken. Som tur gjorde den inte det, Bart kom och gav mig en stor kram, hällde upp ett glas vin åt mig och så lagade jag en supergod sparrisrisotto med vit sparris och prosciuttochips till middag. Mums, det är galet hur mycket mat kan inverka på mitt humör. Hehe, blir man hangry så blir man…Processed with VSCO with c1 presetEfter middagen bänkade vi oss i soffan med popcorn och såg på How I Met Your Mother. Bart som aldrig har sett serien tidigare är i extas och jag måste säga att jag också skrattade gott flera gånger. Som ett sidospår kan jag ju snabbt bara konstatera att de gamla säsongerna ju nog är mycket bättre än de nya…

Nu har jag just ätit min morgongröt och jag skall alldeles just hoppa i bilen och åka till gymmet. Äntligen är det dags för Clubyoga, skall bli så skönt att stretcha bort alla tråkiga tankar. Resten av dagen har jag tänkt vara ute och njuta av solen, det skall äntligen bli lite varmare och soligare här igen! Ha en fin dag! ❤

Kommentera

