En dag då tankarna flyger hit och dit

Snapchat har underhållit mig halva morgonen då jag inte har kunnat koncentrera mig

Hej hej! Idag är jag ledig från jobbet eftersom jag har föreläsning idag. Eftersom föreläsningarna förstås inte bandas (enda kursen hittills, suck…) och föreläsaren bara tar upp saker på föreläsningarna som inte nämns i artiklarna tänkte jag att det kan vara lika så bra att försöka gå på så många föreläsningar som möjligt. Det är ändå min sista kurs och det skulle ju vara lite fatalt om jag skulle bli underkänd i min sista kurs…

Trots att jag är hemma idag och fick sova lite längre än vanligt är jag otroligt okoncentrerad idag. Tankarna spretar åt alla håll och jag har svårt att göra en sak till slut. Jag skall ändå försöka plöja mig igenom två artiklar tills klockan blir 15 då min föreläsning börjar. Efter skolan skall jag cykla till gymmet och så skall jag laga wraps med äggplanta, hummus och tzatziki till middag. Ser redan fram emot det haha! Kram på er alla, jag saknar er hemma i Finland ❤

 

Kommentera

