Måndagslista

Ibland kan det vara svårt att tycka att måndagar är kul så därför skrev jag ner några tankar som gör mig glad och tacksam över idag:

  • Jag har inte själv fått fira vapp i år men har fått fira många fina vapphelger förut
  • Fina kusiner som skickar meddelanden ❤
  • Mina urgoda fyllda batater som jag fick äta idag då Bart måste jobba sent
  • Mina fina tulpaner som ännu lever
  • Att det är ljust på kvällarna
  • Mitt träningssug är tillbaka
  • Mitt hår börjar äntligen lägga sig efter mitt frissabesök (var nära mental breakdown på grund av det igår haha)
Kommentera

