Glad vapp, eller så inte…

IMG_1023Såhär såg vappen ut för ett år sedan. Skumppa, solsken, brunch med mina bästa vänner, lite mera skumppa, pizza till middag ur kartongerna och fest hela dagen och natten lång. Dessutom var Bart med som gjorde dagen extra bra ❤

Idag har jag suttit hemma i Holland och varit rastlös, försökt läsa artiklar för min sista kurs och försökt korrläsa min gradu. Dessutom har jag saknat alla extra mycket idag, det är dagar som idag som jag så gärna skulle vara hemma i Finland 😦 Som tur blev dagen lite bättre då Barts kompisar ringde och frågade om vi ville komma och äta middag med dem så dit for vi.

Nu skall vi börja gå och lägga oss så vi orkar med en ny arbetsvecka imorgon. Lyckans ostar ni hemma i Finland som får festa bort en vanlig måndag haha! Kram på er och festa för min del också! 🙂

En reaktion på ”Glad vapp, eller så inte…

Kommentera

