Fyra saker som jag måste föreviga idag

img_1741Började dagen med att gå på ClubYoga som gjorde mig härligt lugn. När jag väl var färdig möttes jag av dessa vackra träd som jag måste stanna och ta bild på.
img_1742Vi hade härligt ljus hemma hos oss idag, älskar vår lägenhet!Jag fick äntligen gå till frissan idag och där blev jag bjuden på ett glas vin lördagen till ära. JO TACK sade jag!Och nu är jag korthårig igen, så skönt!! Min frissa sade om min frisyr ”the messier the better”. Nu skall jag framöver försöka få en messy look med surf-sprayen hon skickade med mig hem.

Så att sånt idag!

Kommentera

