Mys-setet är tillbaka

Igår lyckades jag cykla till gymmet för att mötas av ”We are closed”. Så jag cyklade hem igen, körde ett snabbt HIIT pass och så klädde jag på mig detta ursköna set som jag köpte förra våren. Eftersom jag så gott som fram tills nu har frusit som en galning har jag inte ens kunna tänka tanken att gå hemma med bara anklar. Men idag så, idag var dagen då setet fick komma fram igen. Så resten av kvällen gled jag runt så här, så otroligt skönt!

Idag är det som sagt King’s day så idag blir det inget mys-set, istället skall jag försöka hitta något varmt och snyggt att ha på mig då vi åker till centrum av Leiden för att träffa några vänner. På kvällen kommer vi sedan till oss för att laga homemade pizzas, spela spel och dricka vin. KUL! 🙂

Kommentera

