Åtta saker jag ser fram emot

  • Frissa på lördag – äntligen skall jag klippa av mitt långa hår och göra det sommarfräscht!
  • Yacht Week i augusti
  • Mamma och Panda som kommer hit i maj ❤
  • Bli färdig från skolan – i september borde jag bli färdig om allt går som det skall
  • Warehouse visit till BESTSELLERs lager i Tyskland i juni
  • Att få fräknar på näsan och vara brun (eller så brun som jag nu kan bli…)
  • Att dricka bubbel en varm sommarkväll efter jobbet
  • En lördag utan måsten som sedan fylls med alla möjliga roliga planer
Kommentera

