Slappt läge

Igår kväll körde jag full on myskväll för mig själv. Jag tyckte att jag behövde det eftersom jag kände mig lite lustig hela eftermiddagen. Så när Bart cyklade till Leiden för att träffa en kaveri tog jag en lång varm dusch, klädde på mig pjamas och lagade jag en dundermiddag med falafel, hummus, halloumi, fröknäcke och sallad. Yum vad gott det var, jag skulle bra kunna äta sådan middag varje dag! Efter att jag hade ätit tog jag mitt duntäcke till soffan och så sträck-kollade jag på Call the Midwife. Jag tror jag har ett avsnitt kvar, buuuu!

Nu sitter jag och äter min vanliga morgongröt och fröknäcke med ost före jag hoppar i bilen och tar mig mot gymmet. Egentligen är jag just nu i en träningssvacka och är otroligt omotiverad att träna och jag hatar det. Jag har ingen lust att träna och jag skulle bara vilja gå på lugn och skön yoga… Synd att jag p.g.a. jobbet missar varje yin yoga på gymmet 😦 Nästa lördag skall jag fan ta mig på ClubYoga och stretcha ut ordentligt. Ha en skön söndag!

Kommentera

