Reduce reuse recycle


Jag har fallit för sidenscarf-trenden. Tidigare tyckte jag det var lite för preppy men plötsligt ville jag bara ha en genast. Så först skickade jag och frågade Mamma ifall hon skulle ha en som ligger och dammar. Då jag var i Finland frågade jag henne igen och vips trollade hon fram två olika sidenscarfer som Pappa har hämtat från Kina, en i blått-guld-rött och en annan i rött-silver-vitt. De fick snabbt hänga med till Holland och jag har redan hunnit använda den blåa två gånger. Måste ju snapchatta åt Mamma att den genast kom till användning 🙂

Det är så roligt att dyka in i Mammas garderob, det är många skatter som har dykt upp ur den. Jag packade också med en svart lång kavaj med coola spetsiga axlar. Så söndagens tips till er idag är: dyk in i era föräldrars klädskåp, ni kan hitta grymma skatter bara man är open minded.

Kommentera

