BESTSELLER – BESTjob

Igår ordnade som sagt jobbet vårens fashion event. Jag har ju bara jobbat där i en månad så jag tyckte det var otroligt roligt att få uppleva eventet så tidigt under min praktik. Dresscoden var Scandinavian summer så jag hade på min jumpsuit som jag älskar från Zara (shhhhh, säg inte åt BESTSELLER haha) och kände mig fin trots att jag måste fixa mig på jobbet.

Det bjöds på min favoritdrink hugo och popcorn, så hölls det olika roliga presentationer om hur mannen skall klä sig och före efterfesten började så avslutades det officiella programmet med en otroligt fint uppstyrd modeshow. Jag tror att the main attraction under hela kvällen var fotomaskinen som tog fyra-fem snapshots på en kort tid och så pusslades de ihop till en gif. Så rolig grej som gick hem hos ALLA. Hur bra fotoljus hade inte den maskinen?? Jag önskar i smyg att jag alltid skulle ha en sån haha…

Tack BESTSELLER för att ni är en super arbetsgivare som motiverar en på jobbet och samtidigt uppmuntrar en att ha roligt!

Kommentera

