Ost, chark och vin 

För en tid sedan var jag och Carolien hemma hos Emma och invigde hennes nya lägenhet. Den ligger på så bra läge, mitt i centrum och har så fin utsikt över en stor kyrka som ligger mitt i Leiden. Vi hade redan länge talat om att vi måste ha en ost och vinkväll så det måste det ju bli. Emma hade också lagat soppa som vi åt till förrätt. Jag kan berätta att vi nästan åt all ost på tre man hand hahah. Ost är ju bara så gott! Dessutom älskar jag att äta plockmat och mat som man kan äta länge så detta var alldeles perfekt.Processed with VSCO with f2 presetSå kiva kväll där vi pratade om resor, framtidsplaner och disneyfilmer. Fler sådana tack! 🙂

Kommentera

