Påskhäxan flyger hem igen

Hej fina! Har ni haft en fin påsk? Min bara försvann, dagarna gick otroligt fort, egentligen alldeles för fort. Jag skulle egentligen bara villa stanna längre, men jag måste åka hem och jobba… 

I varje fall har jag haft en super skön påsk med mycket god mat, mys med familjen på lande i kylan, gos med korven (Ronja) och många chokoägg. Jag äter typ aldrig choko mera, men nu så rymdes det nog en del chokoägg i magen 🙂 jag kunde ju inte låta bli när Mamma hade dukat upp chokoägg lite överallt haha! 

Nu sitter jag på flygfältet och väntar på att vi skall boarda. Om allt går som det ska borde jag landa lite före klockan 18 lokal tid. Då borde Bart stå och hoppa och skutta av lycka på andra sidan hehe. Hörs i Holland igen! 

En reaktion på ”Påskhäxan flyger hem igen

Kommentera

