Från Amsterdam till Helsingfors

Hej på er! Det har inte blivit så många blogginlägg på sistone, den här veckan har varit otroligt busy so far så jag har inte alls hunnit sitta vid datorn. Jag glömde till och med bort att skicka in min gradu för feedback, så mycket annat har jag haft att göra.

Igår hade jag Kitty och Eva på middag. Vi lagade sparrisrisotto och drack vin och det var så kiva!! Så härligt att ha någon hemifrån att umgås med och preppla bort flera timmar. Eftersom Kitty ännu stannar här i över en vecka bestämde vi att vi tre skall ses igen nästa vecka när jag har kommit hem från Finland. Hurra! 

Idag åker jag efter jobbet hem till Finland som sagt ❤ kappsäcken är packad med stroopwafels och färsk vit sparris, familjen I’m coming at ya! Planen var att vi skulle åka till lande över veckoslutet, men nu hörde jag att det har snöat i Finland?! Så vi får se var vi befinner oss denna påsk. Puss och kram, vi hörs när vi hörs! 

Kommentera

